logo-mini

Onze Schoolmissie en visie

Onze kinderen lopen school in 'de Waaier'

Een waaier die:

• vele mooie kleuren bevat die de diversiteit tussen onze kinderen voorstellen.
  • zeer breed uitgaat omdat elk kind op onze school geleidelijk kan openbloeien door een gevarieerd aanbod.
  • zeer dynamisch is, want onze kinderen zijn zeer actief in een kring waarin men met elkaar meevoelt, met elkaar rekening houdt en waarin men al het nieuwe wil ontdekken.
  • authentiek is omdat wij door eigen accenten onze kinderen laten ontwikkelen in de diverse maatschappij van vandaag met het oog op de wereld van morgen.

Wij willen daarom elk kind een waaier aanbieden van waarden, normen, leerinhouden en competenties.
Wij werken met het leerplan "ZiLL": Zin in Leren, zin in Leven.
ZiLL is opgedeeld in persoonsgebonden competenties en cultuurgebonden competenties om kinderen zo breed mogelijk (harmonisch) te laten ontwikkelen. ZiLL biedt ons een WAAIER aan mogelijkheden om eigentijds, doelgericht en gedifferentieerd aan de slag te gaan.

Voor meer informatie:
zill.katholiekonderwijs.vlaanderen/#!/leerinhoud